If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
пък и там на пробката има една шайба медна мисля че беше зимаш и я нагряваш повечко и веднага я пускаш в вода...така тя ще омекне и по добре ще уплътнява...аз така направих и няма проблеми
Ачкоо тая шайба е медна дуфтунка и при затягане се саморазплесква,за тва с нагряването него знаех може и така да е.
Нарязването на резбата на място ли става или трябва да се свали картера?
Понеже стружките схте останат вътре не е ли проблем?
Аз на минала смяна имах тоя проблем и сега сам с 2 дефтунги и като преди това повторих резбата с метчик.
А на колегата с тефлоновата лента искам да кажа че е времено решение, защото на мой приятел бяха я направили така и пак протече, че му точихме маслото и там пак слагахме калчища мисля и силикон и засега държи, но до кога?!
Става на място но трябва да се види по таблица с какво свредло(бургия) да се пробие отвора преди да се нареже новата резба и да се внимава да не се нареже на криво иначе ако имаш метчик и пробка няма проблеми нарязва се без проблем.
А сега се сетих че и аз имах този проблем с превъртяла резба и го оправих с нова пробка.Размера на стандартната ми беше 18мм,бащами направи 18.3мм със стъпка 1.25 мисля че беше и я навих на картера без да оправям резбата му.Сега нямам проблем с теч от пробката.
А сега се сетих че и аз имах този проблем с превъртяла резба и го оправих с нова пробка.Размера на стандартната ми беше 18мм,бащами направи 18.3мм със стъпка 1.25 мисля че беше и я навих на картера без да оправям резбата му.Сега нямам проблем с теч от пробката.
Нещо се бъркаш за размера няма такава резба 18 следващата е 20
Брех тези алфи, всички имат сходни проблеми. Днес най-накрая закарах да моята да и оправят пробката, че ми направи петно в гаража и от нищо работа стана проблем. Пробката в момента е с размер 22 и резбата е отишла на кино, с една дума вече няма накъде, аз смело казах- сменяме картера, но майстора леко ме хвърли в размисъл с цената за нов картер и предложи да свали картера да направи втулка с нова резба и да даде вечна гаранция. Ако някои се интересува от резултата и цената утре ще съобщя.
Батки, и аз превъртях пробката и сега не може да затегне като хората... С термоустойчив силикон на Виктор Рейнц дали ще стане качествено без да тече? Моля споделете опит. Доколкото знам тези силикони са най-добрите.
И аз го ядох тоя, направиха ми нова пробка "ремонтен" размер, демек 22+, месо за 24 резба няма.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Аз ги нарязвам на място с ремонтна пробка и слагам клингеритов дихтунг. Ако пренатегнеш смачкваш клингерита лесно и страшно няма. И гаранция, че няма течове дори и с нарязана на криво резба
Ако се прецака и ремонтната се прави бронзова втулка от вътре навън и в нея се навива пробка с по малък диаметър.
Ми то ако се свали картера варианти много.Имам приятел с всякаква заваръчна техника и металорежещи машини, няма проблем да се модифицира.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment