Известие

Collapse
No announcement yet.

Maлко помощ за картера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от adrian07 Покажи съобщение
    пък и там на пробката има една шайба медна мисля че беше зимаш и я нагряваш повечко и веднага я пускаш в вода...така тя ще омекне и по добре ще уплътнява...аз така направих и няма проблеми
    Ачкоо тая шайба е медна дуфтунка и при затягане се саморазплесква,за тва с нагряването него знаех може и така да е.
    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
      Нарязването на резбата на място ли става или трябва да се свали картера?
      Понеже стружките схте останат вътре не е ли проблем?
      Аз на минала смяна имах тоя проблем и сега сам с 2 дефтунги и като преди това повторих резбата с метчик.

      А на колегата с тефлоновата лента искам да кажа че е времено решение, защото на мой приятел бяха я направили така и пак протече, че му точихме маслото и там пак слагахме калчища мисля и силикон и засега държи, но до кога?!
      Става на място но трябва да се види по таблица с какво свредло(бургия) да се пробие отвора преди да се нареже новата резба и да се внимава да не се нареже на криво иначе ако имаш метчик и пробка няма проблеми нарязва се без проблем.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        А сега се сетих че и аз имах този проблем с превъртяла резба и го оправих с нова пробка.Размера на стандартната ми беше 18мм,бащами направи 18.3мм със стъпка 1.25 мисля че беше и я навих на картера без да оправям резбата му.Сега нямам проблем с теч от пробката.
        Mercedes W202 - 200kompressor 99'
        Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
        Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
          А сега се сетих че и аз имах този проблем с превъртяла резба и го оправих с нова пробка.Размера на стандартната ми беше 18мм,бащами направи 18.3мм със стъпка 1.25 мисля че беше и я навих на картера без да оправям резбата му.Сега нямам проблем с теч от пробката.
          Нещо се бъркаш за размера няма такава резба 18 следващата е 20
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Нещо се бъркаш за размера няма такава резба 18 следващата е 20
            Не е рязал нова резба на картера а е направил болт с ф18.3 и го врътнал на старата резба
            sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
            ALFA ROMEO 2.0JTS ex
            ALFA ROMEO Crosswagon Q4
            Продавам Алфи на части!

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
              Не е рязал нова резба на картера а е направил болт с ф18.3 и го врътнал на старата резба
              Е значи има някой който мее разбрал.
              Mercedes W202 - 200kompressor 99'
              Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
              Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

              Comment


              • #22
                Брех тези алфи, всички имат сходни проблеми. Днес най-накрая закарах да моята да и оправят пробката, че ми направи петно в гаража и от нищо работа стана проблем. Пробката в момента е с размер 22 и резбата е отишла на кино, с една дума вече няма накъде, аз смело казах- сменяме картера, но майстора леко ме хвърли в размисъл с цената за нов картер и предложи да свали картера да направи втулка с нова резба и да даде вечна гаранция. Ако някои се интересува от резултата и цената утре ще съобщя.
                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                Comment


                • #23
                  Батки, и аз превъртях пробката и сега не може да затегне като хората... С термоустойчив силикон на Виктор Рейнц дали ще стане качествено без да тече? Моля споделете опит. Доколкото знам тези силикони са най-добрите.
                  www.t-auto.bg

                  Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                  Comment


                  • #24
                    И аз го ядох тоя, направиха ми нова пробка "ремонтен" размер, демек 22+, месо за 24 резба няма.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #25
                      Сваляха ли ти картера колега? За колко време и за какви пари ти я направиха, ако не е тайна?
                      www.t-auto.bg

                      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        И аз го ядох тоя, направиха ми нова пробка "ремонтен" размер, демек 22+, месо за 24 резба няма.
                        Ако се прецака и ремонтната се прави бронзова втулка от вътре навън и в нея се навива пробка с по малък диаметър.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Аз ги нарязвам на място с ремонтна пробка и слагам клингеритов дихтунг. Ако пренатегнеш смачкваш клингерита лесно и страшно няма. И гаранция, че няма течове дори и с нарязана на криво резба
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Хитро
                            Сега се приготви да обясниш какво е клингерит и от къде се пазарува.
                            Alfa Romeo 1.8 TS `98
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                              Хитро
                              Сега се приготви да обясниш какво е клингерит и от къде се пазарува.
                              Е как от къде? У "Плод и зеленчук" е фраш с клингирит.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                                Ако се прецака и ремонтната се прави бронзова втулка от вътре навън и в нея се навива пробка с по малък диаметър.
                                Ми то ако се свали картера варианти много.Имам приятел с всякаква заваръчна техника и металорежещи машини, няма проблем да се модифицира.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X